VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
2017-2018 m. Stiprieji veiklos kokybės rodikliai ir (ar) jų aspektai | 2017-2018 m. Silpnieji (tobulintini) veiklos kokybės rodikliai ir (ar) jų aspektai | 2018-2019 m. Stiprieji veiklos kokybės rodikliai ir (ar) jų aspektai | 2018-2019 m. Silpnieji (tobulintini) veiklos kokybės rodikliai ir (ar) jų aspektai | 2019-2020 m. Stiprieji veiklos kokybės rodikliai ir (ar) jų aspektai | 2019-2020 m. Silpnieji (tobulintini) veiklos kokybės rodikliai ir (ar) jų aspektai |
Vertybės, elgesio normos, principai | Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas | Tradicijos ir bendruomenės santykiai | Pamokos struktūra | Mokyklos mikroklimatas | Ugdymosi motyvacija |
Mokyklos įvaizdis ir vaidmuo vietos bendruomenėje | Ugdymosi motyvacija | Mokyklos mikroklimatas | Pagalba mokantis | Aplinkos tinkamumas | Mokytojo veiklos planavimas |
Partnerystė su kitomis institucijomis | Klasės (grupės) valdymas | Ugdymo planai ir tvarkaraščiai | Ugdymo nuostatos ir būdai | Mokinio pažanga | Kiti mokinių pasiekimai (saviraiška, dalyvavimas konc., konk. veikloje) |
Gabių ir talentingų vaikų ugdymas | Mokinių ugdymosi pasiekimai | Gabių ir talentingų vaikų ugdymas | |||
Turto valdymas
|
2021 m. vasario – kovo mėn., vadovaudamasi Šiaulių miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo teikėjų veiklos kokybės įsivertinimo ir išorinio vertinimo tvarkos aprašu, patvirtintu Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2020 m. gruodžio 3 d. sprendimu Nr. T-455, mokykla atliko 2020-ųjų metų mokyklos veiklos kokybės įsivertinimą.